Fout

[SIGPLUS_EXCEPTION_SOURCE] Image source is expected to be a full URL or a path relative to the image base folder specified in the back-end but leden/klaas is neither a URL nor a relative path to an existing file or folder.

Klaas Oudshoorn

Ik vind fotograferen een fantastische hobby:

Met al die kennis over diafragma's, sluitertijden, stops en scherptediepte, voel ik me net een techneut.
Als ik met mijn camera om de nek door de Almeerse natuur stap, voel ik me net een bioloog.
Al prutsend op zolder om een mooi plaatje te maken, voel ik me net een componist.
Aanwezig op een evenement, loerend op een bijzonder, liefst onthullend moment, voel ik me net een paparazzi-fotograaf.
En soms, als er eens een foto écht goed gelukt is, voel ik me net een kunstenaar.

Om die dingen samen met anderen te doen is nóg leuker dan alleen. En dus ben ik met veel plezier lid van de fotoclub. Kijk ook eens op mijn website: fotostyle.nl

Foto's van Klaas
{gallery}leden/klaas{/gallery}